Say something I'm giving up on you

Har försökt skriva i flera dagar, det som alltid brukar hjälpa (skriver mest på papper men ändå) men nu är det så rörigt att jag inte kan formulera mina tankar till ord. Jag förvånas över mig själv eftersom jag ständigt är arg eller irriterad, det liksom pirrar i hela kroppen fast inte på det bra viset. Borde antagligen börja träna...eller iaf ta mina "ångest promenader" nu när vädret börjar bli lite mer tillåtande!
Börjar tröttna på att ständigt gå runt med denna inte stress, har ju gått ett par år nu. Jag pallar inte alltid vara orolig för allt och alla önskar att jag med bara kunde ge blanka fanken i folk! Varför måste jag bry mig?

Fan va skönt det är att bara få spy galla och tycka synd om mig själv :) ska fortsätta ett tag till med det tror jag. Ingen vacker läsning men jag känner redan hur det hjälper så fort jag lyckas formulera de första meningarna !

Haha måste verkligen byta telefon! Denna är så dålig att jag håller på att gå i taket! Den laggar mer än vad den fungerar :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rayofmoonlight.blogg.se

En blogg om mig och mitt helt normala liv

RSS 2.0