Helt slut... -:-

Precis kommit hem från ett 10 timmars pass på jobbet, men det är bara att ladda batterierna och göra sig redo för jobb tidigt i morgon bitti. 
 
Kände mig faktiskt väldigt duktig som cyklade till och från jobbet idag, dit är det väldigt enkelt att cykla då det i princip bara är att rulla...men hem är det lite tuffare, så har iaf cyklat ca 6 km idag:) Det är bättre än inget ;)
 
Jag började inte att jobba förrens kl 12, så jag hann sortera kläder och stryka. Håller på att göra i ordning bland mina kläder då jag har så mycket kläder som köptes för flera år sedan men som aldrig används. Kändes duktigt!
Egentligen hade jag världens bittraste inlägg att skriva, men jag sparar det till ett senare tillfälle. :)
 
 
Nu är det bara en arbetsdag kvar sedan tar jag äntligen helg:D Fick äntligen bilderna från min semester i Fuengerola skickat till mig (bättre sent än aldrig, var där i mars) tänkte lägga upp någon bild här kanske :D
 
Nu är jag så trött att tangenterna blir till ett enda töcken, sov gott!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rayofmoonlight.blogg.se

En blogg om mig och mitt helt normala liv

RSS 2.0