Mitt första inlägg...

Okej, nu har även jag hamnat i "blogg träsket"....jag som aldrig skulle börja blogga och som tyckte att det var onödigt att hålla på med detta tidsfördriv. Varför har jag valt att göra detta ? . Jo, för min egen skull, för att kunna skriva av mig tankar och funderingar samt att kunna peppa mig själv (och vem vet kanske någon annan) till att komma igång med träningen igen.
 
Jag har alltid gillat att skriva men det är sällan eller aldrig som någon fått läsa det jag skrivit, men har nu på senare år upptäckt att det är ett väldigt bra sätt att bearbeta sina tankar på. Jag har valt att ha en öppen blogg istället för en dagbok eftersom jag vill ha möjlighet att ev föra en dialog med människor, att kunna diskutera stötta och bli stöttad. Men som sagt bloggen är i första hand så att jag själv kanske kan få reda upp ett och annat i min virriga lilla hjärna. Vi får helt enkelt se vart det här leder. 
 
Peace!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rayofmoonlight.blogg.se

En blogg om mig och mitt helt normala liv

RSS 2.0