Ja men det har ju gått bra det här...

Haha, det blev många inlägg här ja;) och eftersom jag är en #nolifeer har jag ju ingenting att skylla på...förutom jobb! Träningsmässigt har det ju inte gått så jekla bra, jag har iaf cyklat till jobbet alla dagar och min lediga dag var jag ute och gick med johanna (www.johannawesterberg.blogg.se) vi gick ca 5 km, inte så snabbt men det är bättre än ingenting:D Dock åkte jag på världens urinvägsinfektion i fredags och har inte velat gå till min jourcentral eftersom de läkarna som jobbar där har fått sina legitimationer i cornflakes paketet. Har haft väldigt mycket problem med mina urinvägar och har blivit dumförklarad där. En ung AT läkare hade en lång utläggning om att man skulle vara noga med att tvätta sig "där nere" (gumman,jag är 21 inte 10...) Hon förklarade även att det var viktigt att kissa efter sex...vilket jag visste...och att man skulle kissa innan sex... eeehhhm! Hur tänker hon där?!? För de första hur jävla liten blåsa tror hon att man har, och är inte det en jäkla turn of att gå och kissa mitt upp i förspelet. Aja, ska ringa i morgon och hoppas på bättre bemötande Nu ska jag in till stan och gå på bio, nya wolverine!:D Ha de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rayofmoonlight.blogg.se

En blogg om mig och mitt helt normala liv

RSS 2.0