Promenad...

Japp, det hade jag tänkt börja morgonen med, men det spöregnade...jag trotsade vädret och tog en kort men snabb promenad (ca 3 km) och när jag kom hem slutade det självklart regna...tack för den dö. Men de va härligt att bara få komma ut och röra på sig. Tidigare har jg användt promenader som en slags meditation dee gånger jag har haft mkt frustration i kroppen. Då brukar promenaderna bli både långa och snabba. (ni vet när man får sådär fort så att det gör ont i rumpan dagen efter) ddet är jäkligt gött. Tyvärr har mina hörlurar fått tuppjuck och lever ett eget liv. De byter låtar,startar,pausar,höjer och sänker allt efter som de känner. vilket suuuger! Men eftersom jag har så satans bra fantasi löste jag det ändå (jag tog pappas dåliga iphone hörlurar) Så nu ska jag iväg och jobba...ha de


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rayofmoonlight.blogg.se

En blogg om mig och mitt helt normala liv

RSS 2.0