De va ju det där med nyckeln....

Är på mitt alldeles egna smultronställe, familjens sommarstuga som ligger strax utanfö säffle. Haft en helt underbar dag här, även om resan upp var mer eller mindre smidig.
 
Skulle hämta min pojkvän efter jobbet (han slutade 03.30 på centralstationen). Jag försover mig självklart och får stressa iväg för att hämta upp hand hund innan vi ska åka, allt flyter på smidigt trots att jag blev lite sen. När vi kommit till Lödesö slår det mig. Hade ju glömt nyckeln till stugan...SUCK!!! så typiskt mig. 
Det var bara till att vända och hämta nyckeln igen. turligt nog var det i princip ingen trafik. 
 
Har som sagt haft en toppenbra dag här, har umgåtts med mina sysslingar och badat samt paddlat kajak. 
Sysslingarna har fått för sig att köpa 2 "tävlings kajaker" alltså rangliga som tusan, alla som prövat har vält, men jag va uppenbarligen en naturbegåvning då jag inte välte alls och paddlade både mer och snabbare än de andra ;) 
Min pojkvän trodde dock att detta berodde på att min tyngdpunkt var lägre och bredare än de övriga karlarnas (han syftade självklart på min välvadderade rumpa....överväger att han skall få sova på soffan i natt...)
Men det är faktiskt inte första gången jag har relativt lätt för något "ovanligt" cykla däremot hatar jag....jag kan knappt cykla, bara ramlar och kan knappt styra. Men vattenskidor,wakeboard och nu kajak har fungerat prima...hmm knas knas!
 
aja nu ska vi käka tacos och spela lite kort, sedan skall vi ut och fiska! Har köpt nya spön som blir spännande att testa, tror att jag ska köra på någon liten spinnare, tyvärr satte brorsan favvo draget i botten så jag får se fall jag kan hitta något nytt, har dock bara den lilla draglådan med mig...Kan lägga upp bilder senare när jag har min dator
 
PEACE! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rayofmoonlight.blogg.se

En blogg om mig och mitt helt normala liv

RSS 2.0