Längtar redan tillbaka

Äntligen hemma och ligger i sängen,trött som faen efter att ha kört. 45an är jätte fin att köra på nu när den nästan är helt färdigt, dock kom ju ösregnet ffrån helvetet som gjorde att jag inte ens såg 30 cm framför bilen...har nog aldrig kört så långsamt på motorvägen innan. 
 
Vi struntade i fisket igår och drog ut idag ist. Det nappade inte så bra, men vi va inte ute så länge. Min syssling fick 2 fiskar (en gös och en aborre) och jag fick en trött lite aborre. Vi släpper nästan alltid i fisken när vi fått den (om den inte har blivit för skadad dvs). När vi var yngre brukade vi nästan alltid ta upp fisken, men det känns som att det blivit färre fiskar så vi släpper tillbaka dom. (tror det kan bero på alla Tyskar och holländare som åker dit och fiskar. Men men, testade de nya spöt vilket fungerade bra och rullen va smidig den med (inget trassel ens;o) 
 
Note to sef: Träna på att kasta/sikta. 
 
Nu blir det sova, sedan en lång vecka med massa jobb.
 
 
Utsikten från stugan en vanlig sommarkväll. Jag önskar att jag kunde spendera mer tid där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rayofmoonlight.blogg.se

En blogg om mig och mitt helt normala liv

RSS 2.0